website statistics

Moja košarica

0 izdelkov. Skupaj: 0,00 €

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@lingas.si), da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razloge za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od nakupa, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno ali pokvarjeno brez potrošnikove krivde. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža tega izdelka. Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pred vračilom blaga je treba o slednjem po elektronski pošti obvestiti podjetje Lingas d. o. o.

Če je vračilo blaga upravičeno, ima kupec pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.

Kadar vračila zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize podjetje krije le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da sta artikel ali paket poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije. To stori tako, da paket poslika in nam na elektronski naslov info@lingas.si pošlje dokazne fotografije. Na podlagi dokaznega gradiva bomo odločili, ali je reklamacija upravičena ali ne ter poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 Zadnja osvežitev: 5. 11. 2013