Pogoji poslovanja preko spletne strani www.lingas.si
Pred spletnim nakupovanjem morate pazljivo prebrati navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine Lingas d. o. o. na spletni strani www.lingas.si.si se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Splošni pogoji nakupa preko spletne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Lingas d. o. o. na spletni strani www.lingas.si (v nadaljevanju »Lingas«) upravlja podjetje Lingas d. o. o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Lingasa, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Osnovni podatki
Lingas d. o. o. , Komen 105, 6223 Komen
Identifikacijska številka za DDV: SI 54646057
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 3694062000
TRR: SI56 0316 0100 0805 427 (SKB d.d.)
Podjetje Lingas d. o. o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vpisa: 2010/4496
Tel.: 00 386 31 312 732
E-mail: info@lingas.si
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
b) kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga;
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoji dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano, ali cene že vsebujejo davke in stroške prevoza;
g) način plačila in dostave;
h) časovna veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pogoji za odstop, ter če in koliko kupca stane vračilo izdelka;
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba Lingasa ažurira in spreminja pogosto in hitro. Predstavljene cene so priporočene maloprodajne cene Lingas d. o. o. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila z gotovino ali plačila ponudbe/predračuna z nakazilom na TRR.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu: kupec poravna stroške kupnine ob prejemu paketa oziroma dostavi. Pakete dostavlja izbrana dostavna služba, ki ji izbere ponudnik, z namenom zagotavljanja najučinkovitejše izpolnitve naročila.
- z nakazilom na račun podjetja Lingas d. o. o. po ponudbi/predračunu: v tem primeru vam podjetje Lingas d. o. o. na vaš elektronski naslov pošlje predračun z navodili za plačilo s položnico. Položnico lahko plačate preko spletne banke ter v vseh poslovalnicah bank in pošt v Sloveniji.
Dostava
Dostava v Sloveniji:
- ob nakupu do 50,00 eur: po ceniku Pošte Slovenije,
- ob nakupu nad 50,00 eur: brezplačna dostava.
Dostava v države EU:
- po ceniku Pošte Slovenije.
Dostava v države izven EU:
- po ceniku Pošte Slovenije.
Kupec je o stroških dostave obveščen pred dejanskim nakupom oz. transakcijo v pisnem elektronskem naročilu, ki ga prejme od ponudnika in ki služi kot osnova za plačilo nakupa. Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku po v naprej določenih pogojih. Ponudnik si pridružuje pravico izbrati pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk, z namenom čim učinkovitejše izvedbe naročil. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika obvezujoč. V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, vas pokliče kurir in se z vami dogovori za kraj in uro ponovne dostave. Dostavna služba bo opravila 3 poskuse dostave, nato se paket vrne k nam.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub našemu trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Postopek nakupa
Tudi nakupni proces je preprost in hiter. Slediti morate hitrim korakom, opisanim spodaj. Če imate kakšno vprašanje ali težavo, pa nam pišite na info@lingas.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Če boste po oddaji naročila želeli karkoli spremeniti ali preklicati naročilo, to lahko storite preko naše e-pošte info@lingas.si.
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec na elektronski naslov prejme avtomatsko generirano obvestilo, da je naročilo sprejeto in na katerega vam ni treba odgovarjati. Kupec lahko naročilo prekliče s sporočilom na info@lingas.si.
Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje sporočilo na njegov elektronski naslov. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju lingas d. o. o. pisno sporoči na kontaktni e-naslov info@lingas.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti podjetju Lingas d. o. o. najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora biti vrnjeno skupaj z računom nepoškodovano, neuporabljeno in celotno originalno embalažo.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnjeni izdelki
Vrnjeni izdelki so izdelki, ki so bili na Lingas d. o. o. vrnjeni.
Izdelkov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni izdelki', ni mogoče vrniti in zamenjati za dražji izdelek brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug izdelek enake vrednosti.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo za ta namen ter za obveščanje o novostih in ponudbi podjetja. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@lingas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru nedogovora je za reševanje pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LIngas d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Zadnja osvežitev: 01. 05. 2016
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!